3 Σεπ 2008

τέλος διακοπών

..χθές είδα την ταινία Mediterraneo, μια ιταλική παραγωγή του 1992 που είχε κερδίσει και το oscar ξενόγλωσσης ταινίας.Αφορμή για να την δω στάθηκε η επιστροφή μου από το μαγευτικό Καστελόριζο όπου και διαδραματίζεται η ταινία.Θέλησα μ'αυτόν τον τρόπο να δώσω μια εικονική παράταση στις αυγουστιάτικες διακοπές μου και μπορώ να πω ότι η ταινία πέτυχε το σκοπό της..Μέρη που επισκέφτηκα, θάλασσες που κολύμπησα, πλατείες που περπάτησα ήρθαν ξανά στη μνήμη μου και ζωντάνεψαν οι στιγμές.

Έχοντας επισκεφτεί 3 φορές το Καστελόριζο συνειδητοποίησα ότι όχι μόνο δεν το βαρέθηκα, αντίθετα το αγάπησα ακόμη πιο δυνατά, απέκτησα και εγώ επιτέλους το δικό μου χωριό.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Με την πρώτη σταγόνα της βροχής, μπορεί να σκοτώθηκε το καλοκαίρι, αλλά ξεκίνησαν όμορφες φθινοπωρινές μέρες...
Καλό φθινόπωρο, παιδιά!

Γιώτα και Βασίλης